Całkiem niedawno zmieniono też panel administracyjny i urozmaicono menu o nowe skróty klawiszowe, filtry oraz multi akcje. Obecnie w e-sklepach na Shoperze można też pisać rekomendacje produktowe.

Shoper to oprogramowanie dla sklepów internetowych, które powstało z inicjatywy spółki Devarea z Krakowa założonej w 2005 roku przez braci Krzysztofa i Rafała Krawczyka. Przez pierwsze lata funkcjonowania, firma rodzinna tworzyła indywidualne oprogramowania dla określonych organizacji, które sprzedawała na płytach.
Trzy lata później nastąpił przełom. Od 2008 roku Shoper nawiązał współpracę z wieloma partnerami biznesowymi, co zaowocowało powstaniem uniwersalnego oprogramowania dla sklepów internetowych.
W 2010 roku oprogramowanie dla sklepów internetowych Shoper było już udostępniane w popularnym modelu SaaS. Od tamtego momentu Shoper jest uznawany za pioniera w tego typu rozwiązaniach.
Sprzedawaj więcej dzięki SEO!
Zdobywaj popularność w Google!
SaaS (z ang. software as a service) to oprogramowanie, które wykupuję się w modelu abonamentowym. W ramach miesięcznej opłaty otrzymuje się dostęp do określonych narzędzi i usług na Shoperze.
Dzięki temu rozwiązaniu właściciel sklepu internetowego nie musi martwić się o aktualizację oprogramowania oraz kwestię zabezpieczeń na stronie. Shoper dostarcza te usługi w pakiecie wraz ze wsparciem technicznym oraz utrzymaniem hostingu.
Odpowiedź jest prosta i brzmi tak. Dzięki SaaS Shoper umożliwił swoim odbiorcom ekspresowe uruchomienie sklepu internetowego bez wdrożeń, ani dużych nakładów finansowych.
SaaS pozwala na realizację strategii przedsiębiorstwa w stosunkowo szybkim czasie, co jest wyjątkowo dogodne dla przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Shoper jest łatwy w obsłudze, a oprogramowanie ,,na wynajem” przynosi ogromne korzyści, szczególnie tym osobom, które nie potrafią samodzielnie tworzyć i zarządzać oprogramowaniem.
Korzystając z popandemicznego boom-u na e-handel, Shoper stale się rozwija. Od 2020 roku w cenie pakietów premium spółka oferuje nowe funkcjonalności i program lojalnościowy, który ma na celu zachęcić klientów do powrotu i ponownego zrobienia zakupów.
Całkiem niedawno zmieniono też panel administracyjny i urozmaicono menu o nowe skróty klawiszowe, filtry oraz multi akcje. Obecnie w e-sklepach na Shoperze można też pisać rekomendacje produktowe.
Od niedawna na Shoper można też korzystać z płatności odroczonych PayPo, a także używać systemu Apilo, który pozwala na sprzedaż wielokanałową. W porównaniu z ubiegłymi latami Shoper coraz lepiej działa też na urządzeniach mobilnych.