Wprowadzenie: Co to jest przekierowanie?

Przekierowanie to sposób informowania wyszukiwarek i przeglądarek, że strona została przeniesiona pod nowy adres URL. Jak ważne jest to dla użytkowników i wyszukiwarek? Ogromnie. Każdy chce mieć dostęp do najbardziej aktualnych danych.

1

2

3

Przekierowanie 301 jest najczęstszym rodzajem przekierowania. Mówi wyszukiwarkom, aby zaktualizowały swoje rekordy i podążały za linkiem, a także każe przeglądarkom wysłać żądanie pod nowym adresem URL.

Przekierowanie 302 mówi przeglądarkom, aby złożyły żądanie w innej lokalizacji, ale nie wyszukiwarkom. Przekierowanie 307 jest używane, gdy chcesz przekierować odwiedzających z jednej strony w witrynie na inną w witrynie bez konieczności wprowadzania czegokolwiek w pasku adresu przeglądarki.

Google wykorzystuje te sygnały, aby określić, jak trafna jest Twoja witryna dla danego słowa kluczowego. Im więcej masz linków z innych witryn, tym większe masz szanse na uzyskanie lepszego ruchu z Google, ponieważ Twoja pozycja rośnie!

Wniosek:

Znaczenie korzystania z odpowiednich przekierowań SEO dla Twojej witryny polega na tym, że mogą one zwiększyć ranking i ruch w Twojej witrynie. Przydają się do kierowania ludzi na określoną stronę w Twojej witrynie lub na określoną stronę docelową. Jeśli chcesz mieć wyższą pozycję w wyszukiwarkach, ważne jest, aby używać odpowiednich przekierowań SEO dla swojej witryny.

Wg statystyk zaledwie 0,44% szukających przechodzi na drugą stronę wyników w Google. 

Nie bez powodu każdy właściciel sklepu internetowego Shoper marzy o tym, aby znajdować się w tzw. top 10, czyli być na szczycie wyników wyszukiwania pod frazą kluczową, która jest związana z jego działalnością.